Niektóre produkty sprzedawane w sklepie coffee.shop.pl posiada gwarancję producenta. Jeśli w sprzęcie objętym gwarancją, zostanie wykryta wada należy skontaktować się z najbliższym punktem serwisowym, który wskazany jest w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to najszybszy proces reklamacji, dzięki któremu w najkrótszym czasie można doprowadzić sprzęt do sprawności. Należy zachować dowód zakupu (paragon lub faktura), oraz oryginalnego opakowania, do momentu zakończenia okresu grwarancyjnego, Dowód zakupu (paragon/faktura) oraz oryginalne opakowanie należy zachować do zakończenia okresu gwarancyjnego, ponieważ stanowią podstawę zgłoszenia reklamacji.
Przed odebraniem przesyłki zawsze należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie/koperta posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@coffee.shop.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i FABRYCZNIE ZAPAKOWANY, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Coffee.Shop.pl © 2019 Strona internetowa stworzona przez agencję reklamową VREEGO
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą jakość na naszej stronie!
Rozumiem